Vltava 24 – Boršov nad Vltavou

Vítejte na oficiálních stránkách revíru Vltava 24. Napište nám své zážitky z lovu!

Vážení kolegové rybáři – pstruhaři. V úterý 12. 6. jsem si byl zachytat na Vltavě 24. Ač meteorologové věštili přívalové deště a povodňový stupeň 2 se z toho nic nevyplnilo, na dvě přeháňky ,které mne zastihly, jsem si poměrně slušně zachytal PP a PD v Boršově pod těstárnou. A teď co se týká nadpisu. Začal […]

Celý článek

Ráno jsem se jel podívat na Malši pod soutok s Černou. Na suchou jsem vytáhl pár potočáků, lipánků, proudníků a tloušťů, dokonce i jednu ouklej. Zkusil jsem i nymfu, ta ale příliš nefungovala. Pak začali pouštět vodu z přehrady a řeka pod soutokem se přikalila a zvedla a přestalo to brát úplně. Přejel jsem tedy […]

Dle dostupných informací mělo být vysazeno 200 kg duháka a 100 kg potočáka zřejmě do horní části revíru, ale to nevím jistě. (0)(0)

Milí kolegové rybáři, po přečtení příspěvků na téma činnosti RS na revíru Vltava 24 mi jako členovi RS MO1, která se stará nejen o tento revír nedá se k tomuto nevyjádřit a nedoplnit pár příkladů „neviditelné“ činnosti stráže na revíru. K příspěvku Scanixe, se už vyjádřil vedoucí RS a myslím si, že líp bych to […]

Celý článek

Vážení přátelé rybáři, nedá mi po přečtení článku pana „XY- Scanix“ na nefunkčnost RS na revíru Vltava 24 resp. stížnostech na nečinnost RS na revírech ČRS- JčÚS ať již na P nebo MP obecně, než jako vedoucímu RS, která má na „ starosti“ mimo jiné i VIP Vltavu 24, než reagovat, když toho nejsou schopni funkcionáři JčÚS… Především […]

Nasazuji laťku a mám první příspěvek do rubriky trofejní úlovky. Duháka jsem chytil 29.5. večer u těstárny ze břehu poté, co sebral z hladiny. Vlasec 0,16, prut čtyřkový prototyp, dva chrostíci na 12 háčku. Duhák byl dlouhý a hubený s celkem zahojenými ploutvemi a bez zranění, zřejmě z prvního vysazení. Vzal jsem si ho – […]

Přátelé muškaři, včera tj. 30.5.2012 jsem s kolegy z Karlovarského kraje navštívil revír Vltava 24 a na parkovišti v trávě u železničního mostu (na druhé straně než je půjčovna lodí) kolega zapoměl velký eliptický podběrák zn. Vision. Odjeli jsme cca v 15 hodin a v půl osmé večer již tam nebyl. Chtěl bych tímto poprosit […]

Anketa

Nějaké návrhy?

Archivy

Náhodně vybrané fotky

Můj první letošní duhák 60 cm - puštěn zpět p1240384 p1250279 Poslední várka do spodního úseku

Neoficiální stránky trofejního pstruhového revíru Vltava 24.
Copyright © 2012 František Tobiáš.

Powered by Wordpress. Theme by One Theme Per month.